The lowest price
exclusively on our website.
The best deal.
The conference area in Air Hotel is a modern space prepared for business events organized both stationary, online and in hybrid format. 7 well-equipped conference rooms of different sizes and a great location near the Chopin Airport make it one of the best conference facilities in Warsaw. It will be suitable for organizing large events as well as intimate business meetings of VIP rank.
Gate 1
Gate 1
Gate 2
Gate 2
Znajdująca się na piętrze elegancka sala Gate 2 to przestrzeń, którą można uzyskać, łącząc kameralne sale Gate 2A i Gate 2B. Posiada dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia, regulowane, oryginalne oświetlenie oraz nagłośnienie sufitowe. W ustawieniu boardroom może pomieścić 28 osób. Ten dyskretny charakter sprawia, że Gate 2 sprawdza się podczas spotkań zarządu, ważnych negocjacji lub na przykład obrad jury konkursu. Najwyższej klasy wyposażenie, sterowane za pomocą iPada, w pełni odpowiada wymogom współczesnych wydarzeń biznesowych.
Gate 1A
Gate 1A
Znajdująca się na parterze sala Gate 1A sprawdzi się w przypadku mniejszych szkoleń, spotkań biznesowych oraz prezentacji i prelekcji podczas większych wydarzeń. Znakomicie wyposażona, klimatyzowana, z dostępem do światła dziennego i możliwością zaciemnienia, może zostać połączona z dwiema salami podobnej wielkości, tworząc przestrzeń idealną np. na inaugurację konferencji. Sala posiada bezpieczne połączenia sieciowe i nagłośnienie sufitowe oraz możliwość sterowania wyposażeniem za pomocą iPada.
Gate 1B
Gate 1B
Sala Gate 1B jest wydzielona ze środkowej części przestrzeni konferencyjnej znajdującej się na parterze. Jest wygłuszona, dzięki czemu można w niej prowadzić wykłady czy szkolenia, niezależnie od tego, co dzieje się w ościennych salach. Tak jak wszystkie przestrzenie konferencyjne w Hotelu Air, posiada profesjonalne wyposażenie, którym można sterować zdalnie. Jest klimatyzowana i ma dostęp do światła dziennego z regulacją zaciemnienia. Dzięki modułowym ściankom można ją łatwo połączyć z salami Gate 1A i Gate 1C.
Gate 1C
Gate 1C
Trzecia ze znajdujących się na parterze sal konferencyjnych – Gate 1C, zlokalizowana jest na końcu korytarza, najdalej od restauracji. Z tego powodu sprawdzi się jako miejsce organizacji wydarzeń konferencyjnych, które wymagają większego spokoju. Podobnie jak wszystkie sale konferencyjne w Hotelu posiada profesjonalne, sterowane iPadem wyposażenie, dostosowane do wymogów nowoczesnych wydarzeń biznesowych. Jest w pełni klimatyzowana, ma dostęp do światła dziennego z opcją regulacji zaciemnienia.
Gate 2A
Gate 2A
Kameralna sala Gate 2A znajduje się na piętrze i może być w prosty sposób połączona z salą Gate 2B. Posiada dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia. Została zaprojektowana tak, aby stworzyć idealne warunki do kameralnych spotkań: posiedzeń członków Zarządu, negocjacji biznesowych, konferencji online, itp. Jest wyposażona w cyfrowe przyłącza stołowe oraz profesjonalny sprzęt multimedialny, którym można zarządzać z poziomu iPada. Jej dodatkowym atutem jest efektowne, przyjazne dla wzroku oświetlenie.
Gate 2B
Gate 2B
Sala Gate 2B jest modułowo połączona z niemal identyczną salą Gate 2A. To eleganckie, kameralne wnętrze mieści się na piętrze Hotelu Air i jest wyposażone we wszystko, co niezbędne podczas mniejszych spotkań biznesowych organizowanych w ramach dużych konferencji stacjonarnych lub online. Nowoczesny sprzęt, którym można zarządzać za pomocą iPada i komfortowe wyposażenie z opcją sterowania dostępem do światła dziennego odpowiadają poziomowi, jakiego oczekują Goście wobec obiektów konferencyjnych w Warszawie.
Gate 3 VIP
Gate 3 VIP
Sala Gate 3 – VIP – została zaprojektowania z myślą o spotkaniach na najwyższym szczeblu, organizowanych zarówno podczas większych konferencji, jak i samodzielnie. Efektowne wnętrze, z ciekawie oświetlonym stołem, posiada funkcjonalność wideokonferencji z kamerą 4K oraz zestawem nagłośnieniowym. Dla wygody uczestników spotkań wysokiej rangi na miejscu znajdują się lodówka z napojami oraz ekspres kawowy. Sala VIP mieści się na piętrze, tuż obok przestronnego foyer, a z jej okien można obserwować samoloty startujące z Lotniska Chopina.
Gate 4
Gate 4
Gate 4 to duża sala konferencyjna bez możliwości podziału na mniejsze przestrzenie, która mieści się na piętrze Hotelu Air. Z jej okien rozciąga się widok na Lotnisko Chopina i startujące z niego samoloty. Sala jest profesjonalnie wyposażona, m.in. w system wideo z projektorem laserowym WUXGA, o rozdzielczości 1920 x 1200 pixeli oraz ekran elektryczny o powierzchni aktywnej 300 x 188 cm. Podobnie jak wszystkie sale w przestrzeni konferencyjnej Hotelu jest klimatyzowana i ma dostęp do światła dziennego z opcją zaciemnienia. Znajdującym się tu wyposażeniem można sterować z poziomu iPada.
Making connections is undeniably one of the greatest perks of attending a conference and the main purpose of renting conference centers. Human contact is one of our most important needs, and in the business world it also provides a sense of belonging and professional security. During training and conferences, we can share the experiences and ideas of colleagues in the industry who are struggling with similar challenges Numerous conferences and training events around the world prove that it is best to collaborate among other people. Conferences, training sessions and corporate events are extremely important parts of the lives of many companies, industries and corporations.
The organization of such an event is complicated and requires proper advance planning. One of the main dilemmas encountered is the answer to the question:
The location of the conference hall is undoubtedly one of the most crucial issues. Lack of convenient access to the conference facility may result in the cancellation of some of its participants. The ideal choice is conference hotels, which have a wide selection of conference and training rooms, in addition to adequate accommodation and catering facilities. One of the most important factors influencing the choice of a suitable location for holding a conference is, of course, the convenient location of the conference center. In the case of the conference center at the Air Hotel, an undeniable advantage is its location next to Chopin Airport in the very center of Warsaw.
Chopin Airport statistics show that business traffic is recovering rapidly, after a period of pandemonium. For the Air Hotel at Warsaw Okecie Airport, this is excellent news. A hotel with conference rooms in Warsaw, with such a location, is often rented for traditional training meetings, as well as those organized in online or hybrid format. The interest in conference rooms in Warsaw and throughout the Mazovia region, as well as the returning international traffic, shows the need to participate in joint meetings, which nothing can replace in creating business synergy.
At the Air Hotel conference and training center in Warsaw, we take care of professional service from the first contact. We share experience and combine the organizer's vision with the capabilities of our conference rooms, so that the results of the meeting meet the expectations of even the most demanding. We have 7 conference rooms, differing in size, equipment, or form of presentation. When preparing an offer, we select rooms tailored to the profile of the event. Small conference rooms, are perfect for board meetings. We particularly recommend the VIP room, which has extensive equipment and equipment for the organization of a meeting in hybrid form. Large conference rooms have modular walls, allowing them to be configured as desired. The proper conduct of the entire operation from the selection of a suitable conference or training room, through its setup and technological support is supervised by the meeting coordinator.
A well-equipped training room allows not only the display of slides, but also the active participation of all participants in the creation of content, which significantly contributes to the experience of working together. The standard equipment of meeting rooms at the Air Hotel includes:
air conditioning,
16W ceiling sound system,
WiFi,
flipchart,
possibility to darken the room,
screen,
iPad to control room equipment,
projector,
microphone.
In addition, it is possible to provide each room with: a 65'' Newline 4K interactive touchscreen monitor, with a soundbar with built-in 4K camera oaz android.
The modern and comfortable Air Hotel in Warsaw allows you to rent training and conference rooms that are tailored to the growing demands of participants. Small coworking spaces, will provide an intimate atmosphere conducive to discussion, while our large and modern rooms are conducive to the exchange of ideas in a larger group. Well-equipped rooms are a must, but success is based primarily on the work of those handling the event. That's why renting a conference room in Warsaw is fundamental, but the work of a dedicated attendant is also an indispensable factor. The event provides an opportunity to find new markets, customers or business partners. It's good for the hotel where you plan to rent a conference room in Warsaw to have a hall for exhibitors' presentations, this way you can introduce yourself to the participants in a comfortable environment, sell your product, or even sign a long-term contract. Meeting in a conference hall is, in addition to the opportunity to develop your business, an investment in yourself. During the conference, participants from different backgrounds with different perspectives inspire each other, offer a different approach to the problems discussed.
The staff of the Air Conference Hotel in Warsaw will take care of the perfect setting of the event also in terms of catering, so that those taking part in the conference or meeting in the training room can gain interesting contacts in an excellent and tasty atmosphere. After a day full of talks and exchange of experience, we invite you to the hotel restaurant for further engaging conversations in a slightly looser atmosphere. Events are part of the rapidly growing meetings industry. With the growing demand for meeting rooms at the hotel, the requirements of organizers who are aware of the needs of renting a training room are increasing.
Any conference hotel must also provide comfort, without which the best content is meaningless. If a small conference room is rented for a meeting with a popular coach, the solemn atmosphere will be replaced by frustration, through which the best speaker will not break through. When planning advertising booths, adjust them to the number of visitors; too few booths, and crowds of participants, will translate into queues and vice versa. A large conference room unfilled with attendees will result in an unsettling feeling of emptiness. On the scales of comfort and accessibility is the content value of the training. We can sit in the front row of a modern training room, rested after a night well spent in a hotel, if the content is not attractive, nothing will make up for it. A good event is well thought out in every respect, and its elementary goal is to satisfy the participants, this requires a good plan, logistics, a suitable conference room and, above all, interesting people.
A conference hotel in Warsaw, with both training rooms and accommodation, is an ideal choice if you are looking for a comprehensive conference venue. The comfortable combination of these two factors is a very convenient solution. This allows conference participants to rest after the ride and recuperate before leaving. If the conference or training lasts several days, the accommodation facilities at the conference venue should be able to meet the requirements of the participants. Conference participants in hotel rooms should have access to high-speed Internet, good lighting and comfortable furniture. All these requirements are met by the Air Hotel.
A total of 120 beds are available at the Air Hotel in standard and standard plus variants. Each room has an en-suite bathroom with a shower, a toiletries kit and a glass WiFi connection. The hotel provides the quietness necessary to perform professional duties during your stay.
A multi-hour or multi-day conference cannot take place without proper and professional conference catering. Increasingly, conference organizers are looking for both a hotel with a restaurant and a conference hall in Warsaw. Conference catering is one of those elements that conference participants pay special attention to. If the organizer invests a lot of money in renting a conference room in Warsaw, invites distinguished lecturers and charges a participation fee - most participants will also expect conference catering at a similar level. Air Hotel offers catering services for training and conferences at the highest level. Conference catering in Warsaw, prepared by a professional chef, will meet all culinary tastes, including vegatarian ones. The Air Hotel's conference menu offers a choice of different menus during coffee breaks, as well as lunches and dinners.
Are you looking for an ideal conference center in the Mazovia region?
A hotel with a conference room in Warsaw and its surroundings with suitable accommodation?
Or maybe a suitable room for workshops or lecture hall in Warsaw?
The answer is one - choose Air Hotel, a conference facility in Warsaw with 7 well-equipped training rooms and modern hotel rooms. Air Hotel offers comfortable conditions for participants and training organizers. Great location of the hotel and conference rooms near Chopin Airport gives great organizational opportunities. Conference services at the Air Hotel, in turn, are a wide range of amenities prepared with conference participants in mind.
Are you interested in our offer? Fill out the contact form below!
The lowest price
exclusively on our website.
The best deal.
Online payments
We accept online payments
Security
All transactions are fully secure.